Lycka till sin son

Alla inlägg under oktober 2013

Av Widing - 29 oktober 2013 22:28

De va för länge sen jag va in här och skriv. Livet rullar på med min son som växer och lär sig nya saker varje dag som går.På dagarna har vi börjat gått till kyrkis och leker av oss dessutom träffar vi andra barn och vuxna. De har blivit vårt lilla dagis* Så nu när de är höst lov så har de stängt inte alls kul.Blir så rastlös både ja och liten" Att de ska vara så svårt att hitta på saker att göra med sitt barn. =/ Man har ingen fantasi längre =/ Har nan växt till sig så ??..? Fy va torr man känner sig. Men ja gör mitt bästa varje dag. Vissa dagar är jobbigare än andra dagar med att bara gå hemma hela dagarna. Men i morgon så blir de att gå på möte på komvux" Nu är de dags att sätta igång igen. Blir tokig att gå omkring såhär! Hoppas bara på dagis snart också väntar för fullt på besked. Förhoppningsvis så hinner vi få till början av nya året. Eller de måste vi eftersom jag ska börja plugget. Annars är allt lungt* Tar för de mesta dagarna som dom kommer. Men nu blir de att sova lite. Ha de fint :)

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards