Lycka till sin son

Alla inlägg under november 2012

?

Av Widing - 29 november 2012 23:05

?Dom jag lever för ?älskar er så otroligt mycket? ett liv utan er vill jag inte leva!

Av Widing - 29 november 2012 23:02

Sitter och funderar i min ensamhet" På precis allt som går att tänka på. Lustigt att alla tankar kommer på en gång hmm... Men just nu går tankarna till och hur jag ska kunna acceptera mig själv till den jag är & ser ut. Att jag ärligt talat hatar och se mig själv i spegeln att ja hatar att ta hel kropps foton.att jag drömmer om en helt annan kropp" att få se ut som alla andra" nästan varje dag jämn för jag mig med andra och tycker att dom är SÅ mycket snyggare än mig:(" Hur ska jag göra? För att sluta upp med detta :( :( Jag är ju mamma nu och måste acceptera mig själv som min son ser mig" hur ska jag annars kunna lära min son att tycka om sig själv och andra. Nog om detta åter till annat" här hemma har jag jul pyntat inför 1 advent på söndag , tänk va åren går för ett år sen låg min son i magen på mig och växte till sig. Nu ligger han och sover i sin säng och ska vara med på sin första jul. =) tiden går så fort redan i går (onsdag) blev min pojke ett halv år" hur sjukt är inte detta. Men jag längtar något otroligt mycket till jul för en gång skull. Oj blev ett långt inlägg om allt" och lite till. Men nu så ska jag ta mig en natt cigg & sen krypa ner i sängen. Änklingen somnade min pojke tidigare än vanligt bara att passa på och lägga sig. Natti natti P.S jag älskar min familj ?

Av Widing - 21 november 2012 21:48

Oj oj ligger i sängen och är totalt slut och trött:( Har haft fullt upp sen 8 i morse, började dagen med tvättstugan de va ju inte lite tvätt heller blev några tvättar. Självklart passade jag på och städa O damma av här hemma" va ju inte lite skit hehe snacka om att man inte hinner med att städa lika mycket som förr. Dessutom Drog jag även av säng kläderna och byte ut mot nya. När gubben min väl kom upp ur sängen drog vi oss ut på stan fick bli lite lunch och en promenad i skogen. Otroligt skönt :):) Ja de va väl liten min dag har gjort lite mera än de ja skriv orkar bara inte skriva ner allt.! Nää måste verkligen sova eftersom min lilla sover så dåligt på nätterna får springa 4-5 gånger :( men de kan ha och göra med att han har blivit lite förkyld och fått sin andra tand. Skulle inte tack nej till och få sova lite mera i natt. Skulle vara så sjukt skönt' är behövligt om inte annat men jag får anpassa mig de blir som de blir. Har i allafall en söt och go liten kille ? som jag älskar massor. Natti natti :)

Av Widing - 20 november 2012 23:33

Fullt upp denna tisdag men har varit en helt okej dag, dom senaste 3 dagarna har verkligen ALLT gått åt helvete! Inte varit mina dagar precis. Varit otroligt jobbigt. Men har försökt att inte deppa för mycket " jag har ju min lilla familj och min stora familj som betyder mest i mitt liv? försöker hålla tankarna på detta så mycket jag kan. För att inte falla tillbaka ner gång på gång så fort allt går åt skogen gör mig. En av mina dåliga egenskaper. Som jag får kämpa i mot! Om ja ska ta och skriva ner lite om denna dag. Är nog inte allt för intressant men skriver i allafall för att få lite rader. På morgon kvisten fick ja en kick och gick och tränade riktigt skönt:) sen blev de Lunch med älskling på stan riktig, sen så blev de en eftermiddags lur riktigt skönt hela familjen här hemma sov. :) inte ofta de händer, senare blev de stan med mamma och inhandla julklappar som ja senare på kvällen slog in" hmm va har man gjort mera?:/ jo just ja passade på och klippa Ludde när ja hade lagt Simon för natten. Och nu ligger jag själv i sängen och klor lite på tv men snart sover man innan de är dags att ge Simon mat igen. Nä ta och kolla till Lill killen:) natti på er :)

Av Widing - 14 november 2012 22:51

Hoj hoj sjukt länge sen man va här inne och skriv några rader. Så ja får göra mitt bästa nu när jag väl är inne. Dagarna rullar på med rutiner och måsten varje dag, men de blir ju så när man har en liten.=) Men kan inte låta bli och tänka tillbaka på tider då man kunde ligga en hel dag i sängen och glo på film och inte har några måsten! Och bara vara för sig själv ett tag" men DOM dagarna är förbi :) dessutom har jag en underbar familj? som jag älskar MEST ? Just nu längtar jag mest till att en lgh ska bli ledig någon gång vill verkligen ha en större. Håller på och kryper på väggarna här hemma! Fy skit jobbigt! Nehe om man skulle ta sig en natt cigg och sen lägga sig. Är riktigt trött!!! Natti natti där ute :)

Av Widing - 5 november 2012 22:44

Fy vilken hemskt jobbig dag jag har haft med min lilla kille" gråter och vill inget alls, inget duger just nu. Försöker hålla tålamodet men de är svårt ibland. Får hoppas att tänderna kommer snart så de blir bättre. Vill ju ha min Goa och glada kille igen ? annars rullar dagarna på som vanligt med min lilla familj. ? Nä får bli ett kort inlägg" måste sova så ja orkar morgon dagen. Natti natti ?. Tänk om man bara kunde få fly i från allt , och bara få ladda om sig!

Ovido - Quiz & Flashcards