Lycka till sin son

Alla inlägg under januari 2012

Av Widing - 31 januari 2012 22:48

                                                  
                                     


Magen min den växer & bebisen har börjat röra lite på sig" Hur mysigt som helst & mera snart hoppas jag"

Snart är ja i vecka 23 & dags för barnmorskan igen. Kan bara hoppas att jag får höra dom mysiga hjärtslagen igen ,De gör mig verkligen lycklig* I helgen så får vi hem lite mera barnkläder & annat ska bli kul och se vad de är för saker min svärmor har köpt.  *" Om man skulle ta tag i lite saker här hemma innan min älskling kommer hem*"

Bye bye*


Av Widing - 29 januari 2012 22:07


 I Fredags gick jag in i vecka 22 & jag har börjat känna av min bebis Mysigt som bara den* 

bara 18 veckor kvar* <3


  Denna Helg blev de Marknad i Örebro & en snabb vända till V-Rås

för att inhandla nya sängar"=) Vi åkte även & kollade lite snabbt på barnvagnar & NU har vi hittat den VI ska ha*" Härligt Härligt" I går kväll kom även liddan över & pratade om allt möjligt" hihi snackpåse men så kul =)=) har inte så mkt mera att berätta förutom att min  helg har varit BRA =) I morron är de åter dags för skolan men har ingen ork och ingen känsla alls för att gå" men,,men.....Börjar halv 9 sen har jagen timme rast & slutar tidigt dessutom lagom till lunch*

                                                  
         

                    " Nehe återgå till wallander som visas på tv .



                                                 <3 Jag älskar Dig Massor Älskling, Min man <3



Av Widing - 24 januari 2012 22:56

                                                  
                                      


Väldigt trött tisdag har de varit" va väldigt jobbigt att gå upp i morse"  Illamående,lågt blod tryck, va totalt blek när ja kom till plugget, Men tog tag i min matte bok endå räknade på i 1 timme. Efter den timmen hade jag hål timme i en hel timme" Mkt timmar nu hihi*  Sen tillbaka till efter någon timme" Va inte mkt plugg på svenskan tråkigt nog va typ bara och vända & hem igen. Så tog denna skoldag slut vid 12.00" Gick vidare hem till min älskling & ludde^^  bara tog de lungt lungt*   Jag bara älskar att vara hemma tillsammans med min älskling O ludde".Man vet aldrig vad som kan hända för tokigheter"Tog mig dessutom en promenad med ludde i kabbeskogen" skönt men halt* Nu vill jag ha VÅR & sommar någon gång trött på vinter kläder & halt väder så man knappt kan röra sig. Jag måste dessutom gå extra försiktigt med min bebis mage*, vill ju inte att de ska hända något" ! Vad skönt de skulle vara & sitta i ett bubbel bad ååå vad skönt för min rygg O svanken, har ju fått foglossning ( eller vad de nu heter ) de är inte skönt. Har beställt hem ett bälte för extra stöd. Längtar till jag har det hemma. Kan ju knappt sova längre dessutom har man kassa madrasser dom skulle också behövas byta ut. Men de får lov att bli längre fram" vill juh lägga allt på bebis kläder & tillbehör" =) Tittar på klockan & snart snart är min älskling hemma från jobbet & vi ska ha sov morron i morron* Extra skönt de ska bli.* Sen blir de frukost tillsammans MYS* 


 Jag Älskar min älskling sååå otroligt mkt <3


Ta & kolla lite på tv och sen vidare ut med ludde på en liten sväng." =)=)


                                                  
                                                  
                                       

Av Widing - 23 januari 2012 19:36

                                                  
                            



Känns så nära men endå är de långt bort" Innan våran lilla Pojke kommer till välrden

" Är sååå nyfiken på vem han är & kommer bli våran underbara prins" & sååå spännade de ska bli att få hålla om mitt barn känna närheten för första gången. Jag bara längtar"<3<3   Självklart hoppas jag att allt ska bli bra & gå bra =)=) Vill inte tänka tanken på om de skulle vara något fel eller gå fel. Ne fy detta lämnar jag !!  Och tänker på ALLT de lyckliga" Och längtar till jag ska tillbaka till ultraljudet i april & få se min prins igen <3 Alla UNDERBARA bebis saker ja & min man ska handla & fixa i barn rummet för våran underbara son kommer till världen. <3



Neheee* om jag nu skulle återgå till tv sen dra iväg till hemköp för att inhandla något gott att tuga på, min man är på jobbet blev lite ändringar denna vecka & vi får hoppas att de blir så här i fortsättningen. Skulle vara underbart för oss om min man får jobba skift"

Plugget går bra  fick min matte bok & jag pluggar så gott de går, fick även mitt schema kanon schema dessutom " Ledig onsdagar & fredagar & på eftermiddagarna kan de bli bättre =)=)  Oj ja skriv lite extra nu hehe*


 Ha de bra  *            

                                                  
                      





Av Widing - 18 januari 2012 23:20

" Tjoobraaa" på er mina läsare^^


Allt är bara bra men känner mig dock trött" skolan går bra men har inte kommit igång riktigt än bara info mötet denna vecka. Mkt man ska veta tydligen. Visa saker är intressanta mera än andra saker dom pratar om. men allt kan inte vara kul som sakt" Ska bli skönt att få komma igång med pluggandet". ..

Va dessutom till barnmoskan i dag & fick höra min lilla kille`s hjärtljud <3 Så otroligt mysigt att få höra hjärtslagen & alla rörelser. Åååå... längtar så till du är i min famn* Miin lilla prins* 19 veckor kvar =D

Tiden rullar verkligen på* Härligt =)=).                 

                                                  
                                   

 varför ja inte släpper in vem som heslt i mitt liv ,Men de har sina  förklaringar, indre" utnyttjad,smutskastad,sårad,förnedrad,sviken och ja vet allt!

Man blir sååå trött och bli behandlad på detta sätt" Inte konstigt att man inte släpper in något på livet.   De är verkligen inte kul att de har blivit såhär =( Alla vill väl ha någon vid sin sida." Eller har jag fel ??*


Oj* kollade klockan nyss" dags att lägga siig upp till plugget i morron.


God Natt miina läsare*

Av Widing - 16 januari 2012 22:26

Tjoooheej där ute"


Miin huvudvärk har fortfarande inte gett siig överhuvudtaget endå vila ja mig en stund på eftermiddan, fick som ja förstog sluta tidigt. Och morgon dagen fick jag sov morron* YESBox" riktigt skönt" Men om jag känner mig rätt så kommer jag iallafall kliva upp vid 06.00 med miin älskling* och äta frukost. Har fått en vana att äta just då. Men sen efter frukosten de är då jag blir trött och vill sova! då är de jobbigast*

Men de får lov att funka"  Ja bara längtar till de ska bli  torsdag så jag och miin man får åka och stor handla. De börjar verkligen damma i kylskåpet. "



Om man skulle ta och sova börjar bli trötter*

Natti Natti på er*

Av Widing - 16 januari 2012 11:31

 I morse när jag gick upp va jag inte så jätte trött dessutom har jag sovit otroligt dåligt =/ Gick bra i plugget va mest ingenom gång & lite sånt. Just nu är jag hemma en sväng med ludde blev en promenad med han och lite lunch. Ska snart tillbaka till plugget & gå på ett möte"Sen verkar de inte bli något mera denna dag" Som de ser ut just nu i allafall. Så förhoppningsvis kan jag dra hem till ludde efter mötet.* Då blir de att passa på och vila huvet har så ont ajaj" =) Ne ta och röra mig tillbaka!

 

Ha en bra måndag =)=)

 

<3 JAG ÄLSKAR DIIG SÅ MYCKET MIIN FIINA MAN <3 

Av Widing - 15 januari 2012 22:52

God Kväller på er bloggare & läsare*


 


Denna helg har jag bara sovit och slöat totalt" Nu lär jag vara utvilad" Men snart måste jag lägga miig till sängs för morrondagen. Då är de dags att röra sig till skolan"Känns lite konstigt men de går nog över när jag börjar komma in i pluggandet. =) Fick jätte fina blommor av min underbara man <3

så underbart att få känna sig lite uppskattad*Jag & älskling har dessutom hittat så mkt fint till barnrummet vi ska fixa till*Lampa,matta, gardiner, sängkläder och massa mera. bara längtar" snart är det dags att  beställa barnvagnen oxå , så mys,mys"


Ne om jag skulle krypa ner brevid min man & försöka sova lite*


Natti Natti*


  





Ovido - Quiz & Flashcards