Lycka till sin son

Alla inlägg under augusti 2011

Av Widing - 30 augusti 2011 23:44

Tjooohej & godkväll*


Kom nyss in ifrån en prominix med ludde & liddan* Mycket prat om allt" Skönt att prata av sig lite. Min man han somnade väldigt tidigt i kväll halv 9 då är man trött =) Så jag har kollat på tv och kollat runt lite på datan rensat massa bilder & skit som man inte behöver ha. Känner mig mycket spänd i höger axel förstår inte hur de bara kommer, vilken tur att jag ska börjat vib tränat, kommer bli så skönt att röra lite på sig. Har även anmält mig till Tony Irving dance academy här i köping =) Ska bli kul och komma i gång lite" ut & lära känna andra människor. Själv är jag inte samma sussi som folk en gång lärde känna, utan en ny människa som har lärt sig sina misstag & brister.

Jag går den vägen jag vill & umgås med dom som uppskattar mig för den jag är & kan förlåta mig för mina fel & brister, De är ju självklart inte många som har gjort de men har ju i allafall någon kvar vid min sida. De visar sig bara vara riktiga vänner och dom andra har vänt ryggen. Men de är inget jag mår dåligt av längre något som jag har fått lärt mig att acceptera som de är och uppskatta de jag har istället.


Just nu funderar jag bara på en sak varför känns de som alla andra får barn och inte jag. Känns så orättvist har väntat så länge. Men men våran tur kommer vem vet... den kanske snart är här <3 Här tappar man inte tron.!!


Men nu så ska jag fortsätta kolla klart på tv och sen lägga mig ska upp tidigt och hjälpa liddan med en sak.


*  Natti Natti * // Jag Älskar Dig min man <3


 





Av Widing - 29 augusti 2011 23:08

Sitter och tittar på tv och funderar på varför jag inte går o lägger mej..
Men jag skaa!   Ska bara orka ta mej till sängen.
Sjukt hur mycket man fastnar framför datorn fast man egentligen inte har ett skit att göra. Skumt de där"


Natti natti =)

Av Widing - 29 augusti 2011 20:50

Bara kände för att fixa min blogg igen vilket jag tycker är otroligt kul"

Jag har mått så otroligt dåligt ja känner att min hälsa inte är den bästa, känner verkligen att de är något inom mig men vad?? De undrar jag och min läkare och min familj. Jag Väntar och väntar på min tid för undersökning hoppas den kommer snart. =( Orkar inte må såhär eftermiddagarna är värst fy vad jag mår illa och ork lös på många sätt. och mycket mera händer inom mig som jag inte kan sätta fingret på riktigt kan inte förklara känslan hur de känns.

Men nu har jag en liten ludde som står och stampar och vill ut och gå. Bara att dra sig ut!! =) 


Sen så ska jag ta tag i disken & så när jag kommer hem efter promenaden* Dags att dra Tjaba* // Brunettsussi




Av Widing - 29 augusti 2011 19:55



                                      


Kan inte låta bli att skriva om självmord" Ca 1500 personer väljer varje år bort livet. Det är 3 ggr mer än de som omkommer i trafikolyckor. Ändå läggs det inte ner pengar på utredningar, finns ingen strävan efter en nollvision. Det är tragiskt att så många inte ser någon annan utväg. Många har förmodligen sökt hjälp men inte fått den hjälpen som dom behövde. Och varför har dom inte fått den hjälpen ?

.
Fegt och egoistiskt är ord många tar till. Fast vilka är vi att dömma? jag dömmer inte har själv varit där bra många gånger"!  Vad vet vi om det som ligger bakom, vilken smärta och ångest personen burit på. Varför ska man tvingas bära på en smärta och sorg så stor för att göra andra till lags? Den dagen man tar beslutet är man nog så djupt nere och tänker inte klart. Man ser nog inte sina nära och kära, man vill nog bara bli fri. Vill nog bara få se ljuset och känna lugnet.

Jag klandrar samhället och sjukvården för alla tagna liv.

För någonstans måste det brustit.

Vi måste bli bättre på att vårda varandra, sträcka ut en hand. Våga fråga om hjälp! ?

Av Widing - 29 augusti 2011 14:32


Hej hej igen* Har ju inte skrivit något sen i fredags har haft fullt upp denna helg. Jag skriv ju i fredags att vi skulle dra till kolsva natta" vilket vi inte åkte till för de va ju inget ! Så vi va hemma och myste hela fredagen sen på lördagen så va vi på barnes dag & åkte vidare till hallstahammar åsby för att inhandla lite kött. Vidare hem för att laga mat tillsammans och ha lite extra mysigt. På kvällen drog vi i väg och kollade in natt musium här i stan., de va kul och intresant hehe **

Kvällen av slutade vi med att umgås med liddan på stan =)   Sen har de väl blivit några filmer här & där oxå hehe* Lite utav min helg"


Så har vi kommit till en ny vecka & måndag"

Har inte gjort mkt alls denna dag sjukt tråkigt^^ men gjorde mitt bästa med att hjälpa min far och fixa på gården och köra buskar o skit till tippen. Nu sitter jag bara O bara väntar på att min älskling ska komma hem Så jag kan få en stor underbar kram av honom känner att jag behöver lite extra närhet i dag. Allt känns bara för jobbigt just denna måndag! =( Inget specellt har hänt överhuvudtaget men de känns lite extra jobbigt endå på något konstigt sätt. De är konstigt att de kommer såna dagar helt plöstligt, bara sådär från ingenstans.  Men de är bara att kämpa på och göra de bästa av allt. Men nu så ska jag dra ner på stan & sen vidare ut med ludde på en promenad känns som jag behöver komma ut lite. =)


* Jag är så glad & överlycklig att jag har dig min man vid min sida,

du är för underbar på alla sätt och vis. Jag Älskar Diig mitt hjärta <3<3


// Brunettsusanne*


 

Av Widing - 26 augusti 2011 13:13

Tjoooheeej^^


Japps så är det fredag och helgen är här... Blir snart dags att dra ner en sväng på stan och fixa lite ärdenden som vanligt hehe ^^ Men det är så skönt att komma ut lite & bara dra omkring. I kväll blir de att dra till kolsva natta light för att se vad de är för något. Får se vad som händer senare efter de. De händer ju så mkt denna helg Thor Modeendagarna i kungsör & nora m,arknaden m.m Man vet aldrig med oss vart man hamnar.


Men nu är de dags att fixa till sig. Ha en bra fredag alla! =) // Tjaba"


 


Av Widing - 25 augusti 2011 23:53

Tjennare^^


Jag tänkte mest berätta att  jag mår underbart nuförtiden Mycket beror nog på att jag har en underbar man och underbar familj...Och min lilla svägersta som jag umgås med rätt ofta. Vi har fått en sån otroligt bra kontakt" Känns så Underbart"  att vi har fått de som vi har tillsammans.


Annars så har jag varit på stan med mamma & efter ett tag så kom liddan vi gick omkring på stan och tog de lungt. Hittade så mkt fina kläder =( Nja blir att vänta med att shoppa!  Jag & min man funderar på att dra till ullared i november passa på och handla julklappar & bara vara med varanndra. Då blir de shopping Yeah* =)


Men nu så är de bara att ta dagarna som dom kommer , känns skönt att inte tänka så mycket längre & bara ta dagarna som dom blir. Visst de är inte alltid lätt men de är bara att bita i hop och göra de bästa!

Väntar & väntar på så mkt just nu! Får hoppas jag får mina efter längtade tider till alla möten och sjukhus besök.


Ne åter gå till tv och mysa med ludde & Smulan* =)


Åter kommer i morron * // Brunettsusanne*


Av Widing - 24 augusti 2011 22:48

=) Hej Hej* =)


Så sitter man här igen & ska skriva av sig lite  sitter & kollar på skilda väldar boxen" Medans ludde & smulan springer & leker för fullt. busiga djur man har aldrig tyst & lungt fullt upp hela dagarna. Men de är kul oxå inte bara negativa saker."  Men snart är det dags att dra ut med ludde vi ska gå och möta upp liddan och gå en sväng. =)


Haft en lugn dag.. mera än så har inte hänt just nu.


Dags att kolla klart på tv =) =)


Höres // Brunettsusanne*

Ovido - Quiz & Flashcards