Lycka till sin son

Alla inlägg under december 2011

Av Widing - 27 december 2011 12:08

Änkligen är Julen över & ja fick så mkt fina julklappar i år :) Super nöjd"*

Nu är de bara att vänta till nyår & ett nytt år ska komma* Sen går vi mot ljusare & bättre tider.*  Själv så ska jag ta & städa lite & plocka bort lite som har med julen att göra, känner inte för att ha de framme nu är ju julen över!. som sakt. 


Plocka plocka.... städa städa...* :)


Ha en bra måndag de ska jag ha :)


  

♥ ♥ Förut var jag kär, men nu är jag besatt  I en underbar kille, min dyrbara skatt
Vi har många år framför oss, du och jag ,Jag kommer aldrig glömma första gången som du sa
-Jag älskar dig, jag kommer aldrig släppa taget ...jag finns för dig, när det stormar på havet..
Du är min ängel, du är mitt hopp.. Jag älskar dig av hela min själ å min kropp ♥ ♥

Av Widing - 22 december 2011 23:39

Kväller igen*


Denna dag har mina känslor varit som berg & dahlbana" Först skrattar man, sen vänder de till tårar & allt blir jobbigt*

 Hoppas på en bättre dag i morron fredag. :)  Följde med mina föräldrar hem till farmor för att önska henne en god jul hjälpte även till med hennes gran pynt. :) Självklart fick ja super gott fika mums inte bara 1 kaka där inte hehe utan massor.


Känner mih plöstligt trött kanske dags att lägga sig //


Natti natti*



Av Widing - 21 december 2011 22:54

God Kväll*


Sitter i sängen med min fina misse brevid mig" Denna kväll har jag varit mkt låg och många tankar har snurrat runt."

Snart är de julafton om 2 dagar de känns både kul och inte kul" Kommer antagligen vara lika ledsen som varje jul ,

" men ja är lycklig att min kära man ska med och finns där brevid mig." Funderar på och krypa ner & lägga mig och försöka koppla bort alla tankar. Tur att jag har min dagbok på datan där jag skriv ner precis hur ja mår o känner mig. För allt kan ja inte dela med mig här på bloggen tyvärr."


Älskar dig min man så sjukt mkt <3 skulle bara vilja ta med dig på någon semester bort ett tag. 

Av Widing - 21 december 2011 12:16

Här hemma jobbar jag på & inte röka" Vilket inte går så bra :( Många säger att röksuget sitter i några minuter, men inte på mig de sitter verkligen i en hel dag om ja inte får mig en cigg. Nu har jag testat allt ! Tycker sååå synd om min bebis inom mig :( :(

År såååå rädd att han/hon ska få några sjukdomar pågrund utav mig.!! och mina behov!" Vad fan gör JAG? Måste få tag i min barnmorska om detta behov." !!!...  I dag blir de att inte köpa hem några cigg är dom slut så är dom "! Nu ska jag vara hårdare mot mig själv fast tårarna kan komma"!  De måste gå att sluta" gick ju sååå bra dom första månaderna! Men oki då mådde jag skit illa av rök lukten och cigg över huvudtaget" och ja va sååå jävla stolt över mig själv*  Sen när de illamående gick över och man började må bra igen va händer jo.... cigg i ens händer :( !" Men de ska FAN gå att sluta"!* nu kommer envisa jag fram*


Men i allafall*  I dag blir de Jul städning från tak till golv* ;) Så de är dags att sätta igång nu" om 3 timmar är baby hemma oxå ^^


// Pöss & Kram*



Min fina fina älskling* Du gör mig sååå lycklig & kär varje dag* Jag älskar Diig såååå otroligt mkt

att vänta ditt / vårt barn känns som en stor lycka! <3 I Love You <3<3

Av Widing - 19 december 2011 09:53

Hej Hopp på er alla*

 

Nu har man varit duktig med att betala in alla dessa tråkiga räkningar fy om man endå inte hade ett måste varje månad att betala, Va rik man skulle känna sig hehe* Men de är bara att betala & se glad ut när pengarna försvinner.* !  Nu ska ja ta mig ett bad & göra iordning mig för att dra ner på stan & handla julklapp till min kära mamma :) De är hon värld <3 Så mkt som hon ställer upp på mig dag ut och dag in. Är sååå lycklig att jag har min mamma <3 Jag Älskar diig !!*

 

 

 

Sen blir de hem & göra lunch till mig & bebis i magen* Ska försöka hitta något gott till ludde oxå* Ska försöka hinna med en lång promenad med bästa hunden ludde innan älskling kommer hem. Då bär de av till Ica Maxi för att inhandla lite mat inför julen* :)  Ha en bra måndag* Bara 4 dagar kvar till Jul :)*

 

// Pöss & Kram*

Av Widing - 18 december 2011 22:20

4 Advent tiden rullar på :D  Denna vecka som kommer är de Jul veckan & dom sista jul klapparna & maten ska inhandlas"

Blir lite att göra" Ska även ta mig tid och jul städa lite extra här hemma. Kan behövas" :)


 


Va ju i väg till familje läkaren i fredags fick näs spray för mina bihåler som håller på" nu känns de lite bättre" skönt nu kan man börja leva igen istället som att ligga som en dö sill i soffan och ha ont. Ska dessutom börja träna igen efter nyår " kan vara en bra idee för mig & barnet att bygga upp ryggen lite extra. Annars blir min gravitet inte rolig med denna rygg & axlar som man har.

Har dagligen onte från nacken ner till rumpan" Är fan hård som en sten" Läkaren blev totalt chockad över att känna detta på mig, han förstog inte hur jag har stått ut" Vem gör de hehe??...  Så nu blir de träning i allafall" Så gott ja kan med min gravida mage som bara växer & växer.. Snacka om att bebis har rört på sig i dag här har man kännt högningar i sidan typ hela dagen"

Så snart känner jag dom riktga  sparkarna och rörelserna. Ska bli en häftig upplevelse*


Följde med mina föräldrar till V-rås i dag för att inhandla lite julklappar" Va skönt att komma i väg till & med älskling va med. Sen fick de bli film & mat, promenader & massa Wiiee turnering hehe'*  Kollar ut igenom fönstret & ser att änkligen börjar snön fasna på marken" Nu får man jul känsla hoppas de blir kvar en vecka till. Självklart vill man ha en vit jul :)


Dags att krypa ner under täcket*


Bye bye*//

Av Widing - 16 december 2011 10:12

Vaknade upp  med att jag har så ont i bihålerna" Kan knappt hålla ögonen öppna" får se hur de att skriva lite här"

Snart är de dags att dra till läkaren.  Hoppas jag får några tabletter så jag blir bättre snart specellt innan jul .


Så ska jag även ta mig ork att dra ner på stan& hämta ut älsklingens julklapp försöka slå in den oxå innan han kommer hem från jobbet. De är ju en tidig dag för min älskling*  Annars blir de att bara vila & ta de lungt för min del"


Jo just ja går in i vecka 16 i dag"* & jag har börjat känna av lite rörelser av bebis <3

Dags att röra sig* //*

Av Widing - 13 december 2011 21:44

Lucia Dagen & den har varit bra"  Haft en rolig dag med mamma blev en vända på stan för att kolla ut några julklappar & lite sånt" På kvällen blev de att dra i väg och kolla på lucia tåg" Min systerdotter som hade"*  efter detta drog vi i väg över till bror min för att fika och hämta de vi hade beställt från jultidningen. Nu sitter jag här & kopplar av har knappt varit hemma på hela dagen*

Har inte heller träffat min man så himla mkt denna dag  men de tar vi igen i helgen eller något. hehe* Har hela livet på mig"/ oss :)


Ska strax dra i väg och gå ut med ludde i detta skit väder regn regn.... Kan de inte vara SNÖ istället"! suck*


Dra mig vidare ha det gött  :P


 

Ovido - Quiz & Flashcards