Lycka till sin son

Alla inlägg under juni 2012

Av Widing - 20 juni 2012 20:49

Hej hej" 


Vi fick otroligt tur med vädret änkligen kom,kom solen och värmen" Hoppas den är här för att stanna"!

De är ju fasktiskt sommar :) Jag & älskling passade på att dra ut vid lunch när de va så fint ute jag bjöd min underbara på lunch sen tog vi oss en promenad med simon och ludde, ner till hamnen & vidare i väg på en sväng. Sen så hamnade jag hos min mamma* Kännde inte för att vara hemma" när älskling drog till jobbet så trist att bli ensam. Passade på att sola på mammas  balkong närpassade simon jag när han inte sov allså"  De va skönt att få bara vara ett tag" Just nu tar jag de lungt simon plutten somnade nyss" får se hur länge han sover denna gång i bland sover han upp till 4 timmar i streck :) min gosse är så duktig*  Jooo änkligen fick jag hem min efter längtade iphone 4s nu är de bara att fixa lite  så kan jag börja använda den =) 


Fick mig fasktiskt en tanke ställare när jag sätt och solade tidigare i dag,


* Varför ska visa börja acceptera mig nu när jag blev gravid och har fått simon ? :/ När de bara var en massa skit snack om mig innan m:m Hur sjukt hur folk är igenkligen"! Detta stör mig något otroligt mycket. Varför i hela friden ska dom få lära känna min son när dom inte kan acceptera mig innan han kom ?????...... Detta tänker jag inte leva i . Min son ska inte börja sitt liv med detta runt sig utan han ska ha de bästa."


  


 Jag är SÅÅÅ jävla lycklig för första gången i mitt liv känns allt helt jävla underbart <3<3<3

 Älskar min familj <3

Av Widing - 19 juni 2012 17:12

    # Tjennare" 


Hoppas allt är lika bra med er läsare som det är för mig*  I dag har jag mycket funderaringar kring hur vuxna fasktiskt beter sig" Man slutar aldrig att bli förvånad & bitter"* Av olika skäl så va jag bara tvungen att skriva detta! Känns så skönt att få ha något att skriva av sig i, Inte mycket jag skriver av mig men några ord i allafall.ått lära mig dom senaste åren att de inte är värlt att skriva & säga för mycket, Allt blir bara till de värre* Så jag håller en del inom mig istället . Det blir Bäst så. Men man blir så så grymt irreterad & riktigt sur på detta åååå...."  Nog om detta... Lilla söta Simon ligger och sover kom hem för ett tag sen från stan " där jag hittade lite rea kläder till simon 3 body"s och 2 par byxor, Själv drog jag till bolaget för första gången på 9 månader känndes bra skumt. Köpte mig en vinare till midsommar som jag och älskling ska mysa lite extra.<3 Fick ju till och med visa leg höhö.. ser jag så ung och snygg ut med barnvagnen =) Eller var de för simon skull jag fick visa leg haha man kan ju börja undra."* Men kul att man ser ung ut i allafall =)


Nehe* ta mig en cigg på balkongen medans simon sover sött i sin vagn , mitt älskade barn*


 

                                             Massa
mamma kärlek till dig min plutt <3 Mamma älskar dig!

Jag Älskar Hela min Familj är så lycklig med min man & ludde <3

Av Widing - 19 juni 2012 17:09




                                   


                            Så sant, så sant"!

Av Widing - 15 juni 2012 22:46

Hellu "


Här rullar allt på veckorna bara drar förbi sen man blev mamma" Fullt upp varje dag"!

Nu har även älskling börjat jobbet igen och jag tar hand om simon själv på dagarna och självklart ludde får vi inte glömma bort. Han är så glad i lilla simon så vaktar och talar om när han har vaknat m.m =) Min tokiga lilla hund,men de känns helt okej att ludde är såhär." Inget att klaga över i allafall*  Nehee nu så ska jag ta mig en

promenad med ludde innan de är dags att mysa " natti med simon".


De blev ett kort inlägg*" bättre än inget!


 

Av Widing - 7 juni 2012 22:09

Hallå...

Dagarna rullar verkligen i väg nu när man har blivit mamma " Man har börjat komma in i rutinerna"

sova, byta blöja, äta m:m =) men de är inget jag gnäller över skönt att ha något att göra varje dag." De är ju lite värre med sömnen man har väl inte blivit van än att få gå upp 2-3 ggr om natten/ morgonen. Men de kommer väl med tiden.

Det är ju väldigt skönt att ha min man hemma så man kan få sova på dagarna när man känner för det.


Men denna dag har vi varit ute hela familjen på en promenad till & med lilla ludde va med, Vi tog oss en vända till min svärmor, och va där ett tag va riktigt skönt att komma ut lite. Annars så har vi pratat lite om att dra i väg på semester

 1 vecka, men vi får se.


Nää ta & gosa med min son som nyss har vaknat , dags för mat och byta blöja! =)=)

Av Widing - 3 juni 2012 15:13

Tjennare


Lilla Simon kom till världen den 28/5  18.32 <3    

Jag va då i vecka 38+4 så någon vecka tidigare kom han. Allt känns så otroligt skönt känns som jag har fått ett helt nytt liv att leva upp till. Känner mig viktig på något sätt*  Jag kommer verkligen göra allt för att mitt barn ska få de absolut bästa.*


Sen har jag även min man, min älskling" som är så UNDERBAR, simon har den BÄSTA pappan* Han finns verkligen där när de känns tufft. Jag älskar dig & våran lilla simon.*


  

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards