Lycka till sin son

Alla inlägg under september 2011

Av Widing - 30 september 2011 10:01

      Fredag vad Underbart!"
















Av Widing - 29 september 2011 22:40

HEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ

Va några dagar sen igen som jag va här inne har haft fullt upp & inte mått något vidare bra =(

Hoppas på bättring snart" Håller på och minskar bra mkt på  rökningen ja har gått i från 20 cigg om dag till 5, men i morron måste jag sluta helt och hållet. Mår sååå dåligt av dessa rökpinnar" blääää.... men vad gör man när man får detta sug"".. ????...  Denna torsdag har jag bara sovit sovit framför tv!" Tog mig väl en vända på stan med liddan sen blev de soffan igen. Mådde inte bra"


I morron är det fredag igen" inga planer just nu i allafall återstår att se"!  Ne ta & krypa ner i sängen

Pöss pöss på er =)=)


Skön känsla"! =)




Av Widing - 26 september 2011 22:22

Tjooohej^^  Va några dagar sen jag skriv*  Kom nyss in från en promenad med liddan & ludde i de fina regnet " =)  eller inte"!   Annars så har denna helg varit galen i allafall fredagens festade haha! Eller hur liddan!! =D  vilka minnen... kan bara skratta åt allt!!...  Lördagen & söndagen va rätt lugna va helt slut från fredagens fest som slutade 4 på morron". Men på söndagen fast man ja sjukt trööt drog man i väg till erikslundsshoppingcenter" men va så mycket folk där så man får ta och åka ditt en annan dag. Så man kan kolla in allt i äfferna!" =) Kanske till och med shoppa något*  Jaha denna måndag är mot sitt slut" och jag har änkligen fixat mitt träningskort" I morron börjar jag träna igen grymt skönt* =)=) Ne om man skulle ta och lägga sig "=)


NATTI NATTI" =)


     

Av Widing - 23 september 2011 13:42

Helloooo =)

Då va fredagen här och i dag är de fest & utgång som gäller^^ Men peppar , peppar allt kan hända" Får hoppas det blir som man har planerat". just nu väntar & väntar jag på min älskling ska komma hem undra vart han har tagit vägen ? =/  Jag har mina tankar"

Ne ta och fortsätta plocka och vänta på honom.

Ha en trevlig fredag =)=) //


P.S Hoppas allt blir som de ska bli igen^^ längtar så mycket efter dig!"


 

Av Widing - 21 september 2011 23:01


Vad händer igenkligen =O? Är de negativa tankar & skit  på väg lr??   Varför känns allt så otroligt jobbigt för!"

Jag som va sååå lyckling visst de är ja oxå men endå deppig som fan! Är de min rädsla som tar över?

Jag är så svag för dig-Finns ingen jag gråter för så mycket som dig." jag trodde jag hade blivit starkare men inte när de gäller detta!* Endå kämpar jag såååå jävla mkt för att jag ska bli så bra som möjligt, Gör jag något fel ?? är de bara jag ??

Varför anklagar jag mig själv för allt som händer ??*

Hur länge orkar jag?? Hur länge kommer de här att funka ??? =s Blir de bättre eller sämre? så många frågor man är rädd för??


* men nu lämnar vi detta & försöker skriva om något annat istället"

Fixade mina naglar i dag & färgade även håret & tog mig tid att plocka ögonbryna =) Och sprang en hel del mellan stan, tvättstugan ut med ludde.

Mkt mera har inte hänt ..Har för mycket negativa tankar just nu =( hoppas på bättre i morron!


  


Ta & krypa ner under täcket och låta tankarna rulla som ett hjul =(


<3 JAG ÄLSKAR DIIG SÅ MYCKET ANDERS DU ÄR MITT <3

Av Widing - 20 september 2011 23:00

    God Kväll på er i bloggare"


Min dag har varit upp & ner... vet inte vad som känns värst"!

 Vakna jag på helt fel sida lr??

 Får hoppas på att morron dagen blir bättre. Här kämpar man som en galning varje månad för olika saker. De tar på kraftera som f*n. Men just denna tisdag har varit jobbig på många sätt mitt humör har gått från glad till ledsen... Va händer med mig hormoner lr vad haha?=) Sen efter tårar stannar man upp och ställer frågan varför gråter jag!!!... BRA fråga haha*... Kroppen är bra lustig! haha*


Fick mitt besked från försä'kringskassan och från och med måndag sätter jag igång med träningen igen =D YES!!!*  Ska bli grymt skönt att få börja röra på sig. Här ska de svettas och bränna fett. =D * Har kommit på så mycket saker jag vill ha!

*Löshår

*Ny vinter jacka & 2 par skor

* Ny tattoo

* En ny säng & soffa

*Kläder shoppa som bara den

*vinna miljoner haha* vem vill inte de*

*Ett Hus med min man* Och mycket mera!

* DRÖMMAR HAR MAN !"*


 Och nu blir de att krypa ner i sängen och bara mysa* Är otroligt trött " Morron dagen består utav tvättning, städning, ärenden på stan mycket mera. En dag som är full späckad från 10-17.00 =)


ha de fint* //     






Av Widing - 19 september 2011 00:06

Ligger här i sängen med min katt på mig som myser så mycket, de värmer också väldigt skönt.Lyssnar också på regnet som slår mot fönstret så mysigt =)Finns de någon mysigare känsla.. klart det finns" men de är så härligt och mysigt på något sätt som man inte riktigt kan förklara. Denna söndag så drog ja och min man sammt min svägerska till lidias mamma på jätte god mat och fika. Efter 4 timmar där drog vi hem igen och ludde blev självklart överlycklig när vi kom hem. Så de va bara att fixa kopplet till han och dra ut i de kalla vädret brrrr börjar verkligen bli kallt nu... Eftersom de va så kallt så passade jag även på att lägga mig i ett varmt bad med min körkorts bok i handen. Medans jag låg där i mitt badkar med super värme" drog min älskling och liddan för att inhandla frukt till våran frukt sallad" mumms va de framför tv. Jissa vilken frukost jag får i morron bitti, bara frukt gott gott =)=) Men just nu så blir de att försöka sova och ta mig upp i morron bitti för att ringa ett samtal.

 // natti natti*



 


P.S jag älskar min man sååå mycket, han är allt jag behöver för att vara lycklig<3

Av Widing - 17 september 2011 22:01

Hej hej där ute i blogg världen^^


Älskling bjöd mig & mamma på bio i går kväll" Jägarna 2 Den va riktigt bra" värt att se! =) Jag känner ju igen platsen i filmen  den är in spelat i överkalix* De va kul att se!" Mycket minnen kom upp men jag har lärt mig att ta hand om dom på ett bra sätt.


  

Jägarna 2

Jägarna 2

Dagens filmtips är filmen Jägarna 2 som är en uppföljare till den svenska klassikern Jägarna. Här får vi åter följa Erik som efter 15 år återvända till Norrland som han lämnade snabbt efter sin brors död. Efter 15 långa år så har han lyckats bli en av riksmordkommissiones bästa förhörsledare vilket gör att när ett brutalt mord händer upp i närheten av hans hemtrakter så får han uppdraget att åka upp dit

--------------------------------------------------------------------------------Annars denna lördag så har den varit lugn & skön & kanon väder ute på eftermiddan" Blev en tur med ludde & även att inhandla lite mat som min älskling lagade till åt mig & liddan. Rikigt GOTT va de" =) Nu kkommer du inte undan längre älskling hihi =)  Förövringt har de inte hänt så mkt mera tog mig ett varmt bad % passade på och läsa lite i körkorts boken* Vilket gick mkt lättare att läsa så =) Tog efter min syster hihi =)=) Nu förstår jag henne mkt väl.  Och snart blir de att dra ut med ludde känner för att röra lite på mig. Blir dock såååå rastlös att bara vara inne!" Sen får vi se om de blir någon film med liddan & älsk min. Just nu har dom fastnat framför barn-tv ." Kalle anka^^


Nee åter till denna lördag kväll* =)

Fortsätt trevlig helg! =) //

Ovido - Quiz & Flashcards