Lycka till sin son

Alla inlägg under oktober 2011

Av Widing - 31 oktober 2011 20:23

Känner inte  någon glädje alls" Vet inte riktigt vad som är värst just nu"  Önskar just nu att jag hade någon vid min sida som förstår mig och finns där för mig" Men inte då... förstora förhoppningar."  =( Här får man gå igenom allt ,precis allt själv"! Och de tar verkligen på en att gå omkring och må små dåligt om och om igen.Tankar , kännslor, utan cigg m.m ja allt känns förjävligt just nu. och inte en enda som förstår och finns där. Man känner sig fasktist lite ensam i denna väld känns som de bara är jag de är fel på och de är jag som har de såhär....

Av Widing - 30 oktober 2011 21:48

Änkligen börjar denna längggggggggga Söndag " ta slut" Den har ju verkligen varit riktigt jobbig man har ju försökt gjort allt för att tiden ska rulla på. Har till och med bakat och fixat mat ,diskat undan en massa. varit hos mamma 2 ggr på en och samma dag" massa promenader med ludde m.m Endå har denna söndag varit så lång. tycker verkligen inte om och ställa om klockorna såhär.  Hoppas man vänger sig snart" med den nya tiden... Snart måndag & min dag ska bestå utav att dra i väg & fixa min inloggnings nummer så ja kan börja träna upp min rygg. sen så måste ja ta och verkligen stor städa ser inte för fint ut här hemma. Men nu blir de att krypa ner under täcket & kolla på beck. =)


Natti natti* // Brunettsusanne"

 

Av Widing - 28 oktober 2011 12:23


Fredagggg ååå jag älskar fredagar då byter jag  vecka , Jag är redan i vecka 9* Denna vecka avgörs de om de blir en pojke eller flicka =) Va tror ni ??? kommentera... Ja bara älskar tanken med att ha en varelse inom mig som växer som blir till mitt barn.  Vad härligt*


 




Just nu sitter jag i soffan & mår så  illa , måste nog lägga mig en stund.

Annars så händer de inte så mkt än vad jag vet om" Älsklingen slutar snart" så får vi se  vad vi hittar på sen. De är i allafall I dol I kväll =)=) Blir lite mys framför Tv i allafall.*



Trevlig fredag på er =)=) // Brunettsusanne*


  

Av Widing - 26 oktober 2011 23:00

Änkligen efter sådär 3-4 dagar börjar jag må så mycket bättre" Vet inte alls vad som har flygit i mig dom senaste dagarna.

Men är så tacksam för all stöd av alla. Specellt av min svägerska vad hade jag gjort utan dig" Snart är de halloween fest då ska vi röja fast dock är jag nyckter men kan ha lika kul endå!" jag har så jävla kul med dig liddan hihi" snart får du bli faster oxå <3 Just ja tack för godiset i dag jätte gott tyckte ja & bebis i magen   


 

Jag Älskar Dig- Du betyder mycket för mig & dina tokigheter hihi <3





Dags att sluta deppa & vara lycklig jag väntar ju änkligen barn <3 Men de är inte lätt när hormonerna tar över heller."


// Brunettsusanne*


Av Widing - 26 oktober 2011 00:32

 

Av Widing - 26 oktober 2011 00:20








Av Widing - 25 oktober 2011 23:51


Försöker hitta något att skriva ner men kommer fan inte på något endå har jag såååå mycket inom mig....

Jag önska jag va sååå mycket starkar inom mig en vad jag känner mig just nu. Känner mig som en fluga som ligger mosad under mina egna skor"! Alla känslor & skit man har inom mig varför kommer dom fram nu när jag har mått så bra ett tag. De är ju inte bara en sak utan allt på en gång"


Så mycket jag saknar & känner... Saknar en bästa vän som finns där dag och natt , en som alltid kommer med fina  ord, en bästis som man kan dela allt med, någon som kramar mig när allt är som jobbigast som talar om att allt blir bra.  Någon som finns där..... En bästa vän som blir en syster för en. Så mycket jag saknar just nu inte bara en bästa vän.!! Känner mig bort blåst totalt... . ja kryper bara mera o mera in i mig själv  jag förstår inte hur de känns att må riktigt bra har jag någonsin gjort de ...



Lägger in denna låt  stämmer så bra på mina känslor som jag har då och då...


ne nu är de slut på saker att skriva tog helt slut inom mig, känner mig totalt tom på ord. Allt bara forsätter snurra runt...

Av Widing - 25 oktober 2011 23:40

God Kväller .....

 

Mina tankar dom snurrar på allt mera o mera.... Alla låtar man lyssnar på gör ju inte saken bättre heller =(

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards