Lycka till sin son

Alla inlägg under november 2011

Av Widing - 29 november 2011 09:45

Sitter & tittar ut genom fönstret & undrar när snön ska komma " vi är i slutet av november & 3 veckor kvar till jul :/ Visst kan de få vara såhär ute men bara de kommer snö till lucia & fram till Nyår* Sen kan de försvinna igen ..."  Vaknade tidigt av några kommun gubbar som blåste bort löv & klippte buskar. undrar just nu vad man ska hitta på denna tidiga morron"  Frukost har vi inget hemma just nu så de blir att inhandla.* Så man kan inte dra fram de & koppla av framför tv" :)  Hatar verkligen att gå upp tidigt om man inte har något att göra. Ska i allafall kolla upp vilken tid jag ska tvätta.


Men åååååå vad ska jag hitta på ??? =/ Tråkigt & trött & rastlös på en & samma gång"  Får väl ta och  gå över till  mamma , hon är ju ledig denna tisdag.*


Ha en bra tisdag på er*

Av Widing - 28 november 2011 21:57

  Tjenare* 

Har verkligen flyttstädat och plockat i hop en massa"  Inte mkt kvar nu resten tar jag på onsdag eftersom jag ska tvätta i morron :)

Vad har man annars gjort ??.... Bärde ner tv från 1.an  & in i sovrummet nu änkligen efter 1 halv vecka har jag en tv i sovrummet.

de gillas" Nu kan man krypa ner under täcket & bara softa." Siter fasktiskt just nu i sängen & ludde la sig brevid mig och vill bli kliad på magen min sötis*  Skulle verkligen behöva klippa ner hans päls " Hos en som verkligen kan klippa hundar" men hur dyrt är inte det, Tråkigt nog! På kvälls kvisten när min älskling va hos sin mor passade jag på och ta mig ett varmt skumbad de va härligt*

Hmmm...  har inte så mkt mera att skriva just nu" Känner mig just nu väldigt irreterad på allt gnäll om en sak*!" 


ta och lägga mig och fokusera på något annat gosa ludde....


BYe bye**

Av Widing - 28 november 2011 21:41

 

Sommaren 2008 I Överkalix*


  

Våren 2009 :)


  

Sommaren 2009 :)


 

  Vintern 2009 :)



  

Vären 2010 :)


  

 Vintern ( Julafton 2010 )


    

Våren 2011 :)


  

 Sommaren 2011 :)


La in lite bilder på mig under dom senaste åren" För att se om man har förändras lite :)

Vilket jag tycker i allafall* hehe*

Av Widing - 28 november 2011 10:06

Att vara gravid känns underbart" Specellt nu när allt har blivit lite lättare med illamåendet & mitt humör"

Jag kommer göra allt jag kan för att mitt barn inte ska få uppleva" allt skit som jag har fått gå igenom*

Mitt barn ska ha de BÄSTA" =) Funderar mkt på vad de är för kön? Känns som om de är en flicka" vid namn Tova kanske? :) Finns så många fina namn * Vi får se" har en hel hög med namn här hemma hehe"  Känns som jag har feber" och försyldning på g"  Kan inte ligga hemma  i dag har en flyttstädning att ta hand om" Har bara 3 dagar på mig* Känns ju inte allt för kul precis*  Men måste göras tyvärr" Ska även ringa & se om man kan få en annan tid för ultraljudet så de kan underlätta lite för min man"

Som jobbar. :)    Sen blir de målning av lister här hemma" lovade min far att måla på lite* Får man även se om jag fixar gardinerna till vardagsrummet" får se hur mkt man hinner med. & orkar göra. Jag har ju hela veckan på mig. 

 

 

Medans jag sätt & drack mitt te & började jag tänka på mina syskon & min familj " Så önskar jag att man hade mera kontakt med mina syskon än vad man har" Vad skönt de skulle vara, vi har lixsom  gått isär ja i allafall jag.... Så tråkigt för en familj ska hålla i hop* Men på något sätt har de bara gått isär.   Bara en massa skit hit & ditt"   Varför kan man inte finnas där och älska varanndra, istället för att snacka en massa. Jag älskar min familj otroligt mkt , försöker visa de på bästa sätt men lite svårt när ingen förstår mig!"    Blod är tjockare än vatten som min mamma brukar säga" :) 

 

Ne nog om detta ska dricka upp mitt te & börja fixa mig sen är de dags för städning suck*     Bye bye*                               

 

 

 

 

Av Widing - 27 november 2011 20:58

1 Advent denna söndag & snart är den slut & vi går mot 2 advent"  Jag passade på och slå in 1 Julklapp nu i kväll som jag har haft hemma ett tag. Resten av jul klapparna får man fixa senare".  Jag har verkligen haft fullt upp*  fast jag har varit såååå trött & seg men lyckades fixa till lite i allafall" . Började med att fixa lite på vinden & dra ner jul gardiner & flytta lite saker, sen vidare in i 1.an vi bodde i "  för att plocka ut de sista för att börja städa i morron. Drog med allt skit hem började plocka upp allt här hemma" och fixade gardiner" strök till och med typ 1 gång om året man gör sånt haha"  Så nu är de Jul gardiner i köket & i sov rummet " I vardagsrummet får bli av i veckan"  :)  fick i allafall upp min lysande jul tomte va bara tvungen att ställa upp den. :) 

 

 

när älsklingen kom hem från sin 5 timmar tur i kolsva passade vi på och kolla på smurfarna & äta gott* :) Vilket vi även gjorde i går lördag... Då blev det  potatisgratäng & biff & efteråt blev det lussebulle & glögg :) framför en film som vanligt * Riktigt mysigt^^  Tidigare på dagen drog vi till erikslund shopping center" där fick jag ett nattlinne och en kjol av min älskling :) Sen inhandlade han 2 prester . Min Fredag va jag med liddan eftersom min man drog med jobbet till Örebro på Julbord "Vi spelade kort & hade oss" kollade även på en konstig rysare  den va skum hihi*

De va lite utav min dag & helg " :)

Tjaba" alla blogg läsare"

 

Jag älskar miin man sååååååååå mkt <3

Av Widing - 25 november 2011 16:50

Ja så va fredagen här & jag går in i vecka 13 <3  Denna fredag har min älskling varit ledig " vi drog i väg till arboga med hans mamma, Och nu sitter man helt ensam här hemma" Min älskling drog i väg på Jul fest med jobbet* Och jag skulle ha fått  shällskap men inte fick jag de än i allafall.... Känner mig lite besviken & ledsen" Vi som hade bestämt detta i över 1 månad". Så kommer en massa annat i vägen. ;/  Som vanligt blir JAG bortglömd i allafall känns de som de"!  Funderar på och dra i väg & hyra film & mysa ner i soffan för mig själv, till Idol börjar" Har ju inget annat för mig som sakt.  Känns fasktiskt som folk har glömt bort mig totalt" bara för att ja är gift så kan jag umgås med folk endå"^^  Jag är inte smittad med något som sakt* !



Ne ha en bra fredag de ska jag själv försöka ha* =)=) Tillsammans med Ludde*



Av Widing - 24 november 2011 22:39

Får någon dag sen fixade jag mig en ny blogg" För att bli av med vissa" Och igår när ja skulle in på den så vissade de säg att ja inte kom åt mitt nya lösenord., på något sätt alls" Försökte göra en ny blogg nyss" igen" men kom då på att varför ska jag behöva ta bort min gamla blogg" för att vissa läser min blogg som ja inte absolut gillar. Men då får dom göra de" Jag vill ha denna blogg kvar.  Nu har jag bestämt mig att ha kvar denna." Vilka som läser är upp till er själva =)=) Jag orkar fasktiskt inte bry mig längre..."


Just nu har jag bara för ont i halsen & huvet" Nu kom förkyldningen efter 1 år c.a har ja klarat mig." ;)

Har nu börjat fixa till advent plockat upp adventljus stakarna & bytigt gardiner* Såå mysigt blev det*  Blir att fixa mera i helgen & städa av gamla lgh inte lite kul men måste göras.


Ta & röra mig ut med ludde* bye**

Av Widing - 21 november 2011 19:47

 Änkligen va man på mötet om att börja plugga" i januari är det dags Lite nervös men samtidigt kul" Detta ska jag klara av :) Skönt att man kommer någonstans än att bara vara hemma. När jag väl kom hem passade jag på & boka tid för ultraljud i januari , :) får hoppas min man kan den dagen vi ska i väg annars blir de att avboka & ta en annan tid" försjälvklart ska han följa med.  Men nu blir de att koppla av med lite varm chocklad & mackor framför" pengar på bordet" För min man han jobbar eftermidag denna vecka nu är man ensam hemma med ludde*

 

Ja älskar er min man & ludde <3

 

Ovido - Quiz & Flashcards