Lycka till sin son

Alla inlägg under juli 2011

Av Widing - 28 juli 2011 00:41


♥ ♥ Låt ingen annan diktera eller döma ditt liv...Tänk inte på hur andra kan uppfatta dej !!! Ingen annan kan veta varför ditt liv ser ut som det gör... Och varför du gjort de val du gjort i livet... Eller de val du kommer att göra !!! Följ ditt eget hjärtas röst...Lita på din magkänsla...Och var den du är!!! Ingen annan kan vara den du är - lika bra som du själv ! ♥ ♥ ♥  


    

Av Widing - 28 juli 2011 00:21

 Tjooo^^

Passar på och sitta här nu när min baby sover så söt* Tankar kommer & går men inte ska jag dra mig bak i tiden utan gå framåt.*  Vissa saker man har gjort i livet önskar man att man gjort ogjort så skulle de ha varit lättare. =(

ÅNGRAR MIG så mkt! & de får jag leva med resten av mitt liv. Att jag kunde göra så fattar inte vad jag tänkte på.... tänkte inte alls de är de problemet va!

Fan för mig... att man ALLTID ska tänka efterått. Men vad gör man såhär 4-5 år sen.  Ingenting* fortsätter leva!

 

I dag har jag varit extra snäll bjöd baby & liddan på donken gjorde även matlåder till älsklingen inför nya jobbet,Va bara att frysa in"  =) Och i morron är mina föräldrar på väg hem igen från en liten mini semester nästa år följer jag oxå med =)=)  Va tvungen att vara hemma detta år för att träffa prästen för att gå igenom det sista inför dagen om 10 dagar <3 Jag kan inte fatta en att jag gifter mig om bara några dagar helt sjukt men jävligt lycklig*,

Jag vet att anders är den rätta för mig de känns verkligen inom mig..

Nu på fredag drar vi i väg på party Yesbox... packar bilen med kläder & en platta öl  & liddan =)=) sen drar vi i väg, mot våra äventyr"! 

 

Jaha vad har jag gjort denna onsdag som är över nudå hmmm... Jo passat på och packat flytt katonger som vanligt inget ovanligt när de gäller mig ! Buuu.. så trött på detta SUCK! ... men måste man så måste man tyvärr. Passade även på och ta en kall go öl till packningen hehe*.

Senare på kvällen drog ja och baby till kolsva för att tvätta och fixa bilen i morron blir det även att damsuga ur den ett måste". Hjälpte även liddan i dag med veden & lite sånt.  Sen har det inte hänt så himla mkt mera vad jag kommer i håg- har för de mesta haft en lugn dag tillsammans med baby & ludde.

 

en nu så blir det att lägga sig och se om man lyckas sova lite.

Natti Natti *

 

Av Widing - 25 juli 2011 00:19

Opps" Söndag kväll är över & de är måndag... vart tar dagarna över ? ^^

 

Min Lördag va otroligt rolig gick upp tidigt & hämtade upp liddan sen drog vi till V-rås får att ta tåget därifrån till Stockholm & vidare till gröna lund, De va en rolig dag man aldrig glömmer^^ Träffade på 2 vänner till anders från avesta och nu är denna helg också planerad nice =)=) Åka ut med motor båt & sen dricka öl :) med grabbarna" de är aldrig fel! Men denna helg ska liddan med oxå de kommer bli så kul.  Hoppas på bättre väder för just nu känns det som sommaren är över & hösten är här. Brrrr... Vad händer mera denna vecka då" som jag vet om just nu så blir det att packa & förhoppningsvis flytta i helgen de återstår att se i morron. Annars så ska jag fixa lite till bröllopet & lite smått. Allt beror på väder och vind också nu har ju älsklingen semester då vet man ju aldrig vad som händer från  dag till dag, hoppas på lite sol så man kan dra i väg och sola & bada. =) // Brunettsusanne

 

13 Dagar kvar <3 - Älskar dig Anders <3

 

     

 

 

 

* Bilder ifrån Görna Lund 2011 *

 

 

 

 

 

Av Widing - 21 juli 2011 19:27

Tjooohejj.... Vet inte riktigt vad jag ska börja någonstans... tycker det är så tråkigt att det har blivit såhär... familjen är ju de viktigaste man har men tydligen inte! De verkar bara vara jag som bryr mig i min familj. men men... gjort är gjort..."

Om bara någon kunde sätta sig i min sits någon gång.


Älsklingen somnade och ja sitter framför tv och springer till tvättstugan från och till, ska snart ut med ludde också."   I morron är de sista dagen för min älskling på jobbet sen har han semester och dags att börja på ett nytt jobb^^glad för honom.  Tänken på att de är fredag i morron och helgen är  här igen* På lördag drar vi till stockholm ^^ nice, nice ^^ så denna helg kommer försvinna fort.


Neeeheee .... ludde väntar på mig i hallen min pojke vill gå ut

då ska han få det också.


<3 Jag Älskar dig galet mkt <3 <3 Ludde <3


  



Av Widing - 20 juli 2011 14:52

Hallå där ute...


Tänka sig att det redan är onsdag lill onsdag" helt sjukt vad tiden rullar på" men skönt endå^^ Snart har min gubbe semester i 3 hela veckor sammt mina föräldrar. =) Efter semestern så hoppas jag att det är dags för mig att komma ut med min praktik =) jag längtar fasktist att få komma igång med något, konstigt nog efter såhär 6 år hemma , de börjar kännas i kroppen & hur deppig man blir från och till. Men snart är jag ute i arbetslivet.  Haft fullt upp denna onsdag också blev fixa lite ärenden på stan träffade även på andy ett tag innan han skulle dra i väg på fika =)  Själv så hämtade jag ut älsklingens kostym som har varit på kemtvätt" blev riktigt fint. Nu får den hänga hos mina föräldrar till de är dags att använda den, så de inte blir en massa katt & hundhår på den. Men nu så ska jag ta mig över till mamma & se om hon kan köra mig lite senare till min syster i kungsör med lite saker. Just nu så skulle jag verkligen vilja ha ett körkort men de får jag ta senare.


Men ha det så bra så länge !


Älskling - du ville att jag skulle skriva lite om dig & självklart gör jag det....

Du ser mig för den jag är sen ler du.. Tittar på mig djupt å säger dom 3 orden jag är den lyckligaste människan på jorden.. Det finns bara en för mig, jag kommer alltid älska dig.. ♥ Bara med dig varje minut är jag nykär.. Ingenting ska komma mellan dig å mig.. Du är min ros och jag älskar dig mer å mer för varje dag som går.. Du ger mig styrka, den jag aldrig kännt förut..Du gör mig lycklig, jag känner mig speciell för jag är hon du kysser varje morgon och kväll.. Du och jag här för all framtid jag är din till dagen jag dör..

 Våran kärlek är ljuset i mitt liv <3

Av Widing - 18 juli 2011 23:29


                             God Kväll på er*

 

 

 Nu så är måndagen snart över & vi går i mot tisdag :) Tiden den rullar på^^  Den går fortare en vad man tror... de är bara 3 veckor kvar till stora dagen & i helgen drar vi i väg till stockholm, Hoppas bara på bra väder. :) Även flytten börjar närma sig bara 2 veckor kvar men har inte sådär jätte mycket kvar att packa ner" Mycket har man att göra från & till,"     På kvällen så fick vi besök av madde som ska fixa håret på mig till den stora dagen"  Vi provade & testade lite & har kommit fram till den frisyren jag ska ha det känns skönt att ha de klart. Plus sminkningen är oxå klar"

 

 

 

Men som sakt vi testade bara" jag kommer ju ha mycket mera i håret då" slöja, blommor m.m " Blev i allafall bra :) Nöjd :)


- Annars så har de bara varit bra varit en lugn och trött dag med detta regn väder som det har varit. Jag som skulle städa & så passa på när de va piss väder ute , gick inte riktigt så. Slutade med att jag kollade på film och följde med mamma på stan efter hennes jobb.


Dessutom passade ja & älskligen på att ta en sista kvälls promenad med ludde passade på och gå lite längre vilket va skönt. Man blir verkligen inn låst när det regnar som de har gjort.*


Och nu säger jag.... Natti natti * :)

 

 

 

 





Av Widing - 17 juli 2011 22:47

God Kväll :)


Kom hem till lunch ifrån gårdagens fest i avesta :) Va väl inte den bästa festen man varit på men mycket skratt i allafall blev det." Va rätt skönt att dra i väg bara med älsklingen*, Men lika skönt att komma hem till ludde,* I morron är de dags för vardagen igen , har lite små saker att pyssla med denna vecka. Men nu blir det att  krypa ner brevid min älskling & kolla klart på Micke & Molle* En bra & sorgsen barnfilm*


( Y ) Jag älskar Dig Mest ( Y )

Av Widing - 16 juli 2011 00:59

Denna fredag va över denna gång " Jag & älskling drog till kungsör i dag efter hans jobb vi hämtade hans ring som han hade lämnat in inför bröllopet. Sen drog vi vidare hem till mina föräldrar där vi åt god mat & tog jag tog mig ett glas rött vin med mamma. Och i morron så bär de av på 20 års fest i avesta. Skönt & kul att komma bort från köping och allt runt omkring. Ludde ska få bo hos mamma en natt tur att jag har min mamma som ställer upp i våt & torrt. Vad skulle jag göra utan min goa mamma som finns där dag som natt... med goda råd och mycket hjälp när de gäller. Hon förstår verkligen mig på alla sätt och vis.


Mitt förhållande har blivit starkare efter allt detta som har varit... Vi kan inte vara ifrån varandra det bara är så. På något sätt så hittar vi tillbaka till varandra!

De är så otroligt skönt ! På något sätt har jag & han blivit ny kära" Jag bara älskar han jag kan bara inte släppa honom. <3 Älskar dig anders om du läser detta <3

Men nu ska jag ta & krypa ner brevid min söta" Har mycket att göra i morron när jag öppnar ögonen =)

- Städa lite snabbt,fixa till mig inför festen" , över till mamma med ludde och så lite till! Fullt upp..... =)=)


Natti natti * // Brunettsusanne*


* Jag Älskar min Anders kommer aldrig lämna honom- vad folk än säger de är något jag själv måste vilja! Vilket aldrig kommer bli.*

Ovido - Quiz & Flashcards