Lycka till sin son

Alla inlägg under oktober 2012

Av Widing - 18 oktober 2012 23:12

För 2 timmar sen la jag mitt älskade barn för natten" Antar att han vaknar i natt & vill ha mat, helt plötsligt har han börjat vaknat på nätterna igen. Men de går bra endå" Min lilla kille somnar om med nappflaskan i munnen & maten rinner brevid så musigt tycker han & så söt han är.


Annars funkar allt bara bra här hemma , gubben min är på jobbet & slutar snart så vi kan ta helg tillsammans" <3 Tänker mysa extra mkt denna helg med honom älskar honom såååå mkt, så ja vill bara mysa och mysa med honom, man får lixsom aldrig nog =) Får se om vi drar ut & äter något gott i morron kväll " Om vi nu får barnvakt en stund" Annars så är vi säkert hos mina föräldrar & umgås. Har inte så mkt annat att göra eller umgås med man känner ju inte för att vara hemma så mycket längre. Varför vet jag inte" =/ Bara är så just nu"  Skulle vara så otroligt skönt & få en 3.a  man väntar & väntar på att någon ska bli ledig. Men icke då" Bara för att man står i kö!   Men någon gång så blir de väl en ledig för oss.  Kollar på klockan & ser att de är dags att krya ner i sängen om ja nu ska orka gå upp i natt.

Så natti natti  =)


♥ Simon, mitt första barn, min fina lilla kille. Vad skulle jag göra utan dig? Så pigg och glad, Med ett temperament som få, men det har du efter mig såklart och självklart av din underbara far. Ditt skratt, din energi, din blick Det ger mig en ordentlig levnadskick. Jag älskar dig bara mer för var minut Kommer inte ens ihåg hur livet var förut. Du charmar hela världen när du ler, Då ingen annan ...
än dig jag ser. Du är mitt  mirakel, en skänk från ovan Att få älska dig, det är den finaste gåvan. Jag vill hålla dig nära och smeka ditt lilla  hår Göra allt jag kan så du en trygg barndom får Med kärlek jag ser på dig när du sover sött Du vackra barn, som jag till världen fött.   ♥ Jag Älskar Dig Mest Av Allt ♥
 
                                                  
 

Av Widing - 4 oktober 2012 23:08

Ligger i sängen & tänker tillbaka på alla roliga stunder i livet man har varit med om. Alla vänner man hade runt sig" saknar verkligen att ha någon att dela de mesta med" Men alla försvann den dagen jag lämnade mitt ex för min älskade man som jag älskar. Opps" de va ju inga riktiga vänner till mig i allafall:( kan inte låta bli och bli så otroligt avundsjuk på människor som har någon att dela sina tankar med och umgås med" ja en äkta vän som finns där.... Försöker gå vidare med min man och son som jag älskar mest <3 men endå saknar man de där..... En bara en enda vän, som man kan fika med prata skit med och vara den man är! Vet inte vad jag ska skriva mera allt bara snurrar. Man kan väl bara hoppas att jag finner denna vän någon gång i mitt liv. Fast de känns jävligt negativt :(

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards