Lycka till sin son

Direktlänk till inlägg 31 januari 2013

Ligger i ....

Av Widing - 31 januari 2013 20:38

Tjohej? ligger i badet med min älskade IPhone " håller den hårt för att inte tappa den i vattnet. Skulle aldrig förlåta mig själv. Men nog om de" Ligger & kopplar av känner bara hur tröttare & tröttare man blir men dock så skönt att bara få vara. Plutten min han sover somnade med välling flaskan inte ofta de händer" men skönt när de väl händer. Min man är hemma denna torsdag även han har fått ryggskott :/ så vi går här hemma som två gamlingar men försöker umgås med liten Fast de gör jävligt ont !! Men bara att bita i hop!* Så va de dock fredag i morgon och dags för klapp & klang ":) sen återstår de och se vad som sker. Men nu blir de att bada klart & sen dra upp och glo på tv innan de är dags att lägga sig. Natti natti

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Widing - 20 november 2013 21:29


slöar just nu framför efterlyst ' simon har ja nattat bara försöka koppla av lite och inte vara så spänd att han ska börja gråta.förstår inte att ja blir så nervös över mitt egna barn.Ja vet ju att han känner av de och att de inte är någon fara med ...

Av Widing - 20 november 2013 14:45

Heej* I morse drog vi i väg till kyrkis med simon han fick verkligen busa av sig.Vilket han behöver då han har så mycket med energi... Efter de drog vi och åt lunch ute vilket va mysigt Nu så sover liten och jag håller på med tvätten' Gubben min är...

Av Widing - 12 november 2013 22:31


Tjooo? De är så mkt bra som har hänt på sista tiden' I januari börjar man ta upp sina studier igen känns för skönt. Nu ska ja ta mina betyg!" Ett stort plus på de är att mitt lilla hjärta fick dagis plats också* så de Känns ännu bättre. NU kan jag sl...

Av Widing - 29 oktober 2013 22:28

De va för länge sen jag va in här och skriv. Livet rullar på med min son som växer och lär sig nya saker varje dag som går.På dagarna har vi börjat gått till kyrkis och leker av oss dessutom träffar vi andra barn och vuxna. De har blivit vårt lilla ...

Av Widing - 15 april 2013 20:45


 

Ovido - Quiz & Flashcards