Lycka till sin son

Alla inlägg under mars 2012

Av Widing - 26 mars 2012 23:55

                                 Hej Hej*


Va ett bra tag sen jag va inne på min blogg" Allt är bara bra med mig & bebis som växer för fullt. Nu är det inte lång tid kvar till de beräknade datumet." Längtar så mycket, kännde världens tryck nu i kväll när jag va ute med ludde, kännde som jag skulle börja födda när som helst de trycker på som bara den rätt som de är, och de blir oftare och oftare.Men vi får väl se om lilla plutten kommer tidigare eller inte. Har i allafall börjat små packat förlossningsväskan & lite sånt.

Skönt att de mesta är klart.=)  Nästa månad hämtar vi hem barnvagnen dessutom längtar längtar sen måste jag ta och inhandla lite små saker som skötväska & sånt som behövs.


Så va de sommartid & de känns riktigt skönt på något sätt" tycker verkligen inte om vinter tiden den är så lååång & tråkig. Tiden rullar på mycket fortare nu när de är sommartid & även dagarna flyger fram på något sätt. Oj oj vad klockan blev mycket dags att släcka ner och lägga sig i en ny bäddad säng och känna när min bebis bröttas som en galning, natten till i dag blev dock inte mycket sömn pågrund utav min efterlängtade bebis som har börjat röja som en galning på kvällar / nätter. Nu kan man till och med se lite utan på magen när de sparkar till :) Riktigt grymt* men ändå känns de lite konstigt och overkligt.


Ne nu är de säng dags och snart är älskling hemma oxå 

natti natti :)





Av Widing - 21 mars 2012 22:52

              

 
Av Widing - 20 mars 2012 22:00

Bara 78 Dagar kvar till beräknat datum <3

 & i morron blir det att kolla på ett Radhus , min dröm kanske slår in vem vet * =) 



                                 


Av Widing - 16 mars 2012 16:15

                         

Tjoohej"

Då va det fredag & inte har de hänt mycket otroligt skönt att bara få ta de lungt kan ju behövas" Innan min lilla kommer ut till världen då finns de inte  mycket vila & lugn. =) Jag har i allafall städat här hemma passade på när ludde & älsklingen drog i väg till kolsva en sväng. I kväll blir de tacos & film :) Mysigt* Just nu håller min lilla kille på att brottas i magen på mig haha* hållt på ett bra tag nu. Riktigt härlig känsla att få känna*

Gick in i vecka 29 i dag =D Nu går de undan* som bara den bara 82 dagar kvar <3



Men nu så ska jag åter gå till att bara vila & ha de lungt*

Jag älskar diig älskling "Vi har våra dagar men...de har ju alla"!


 
Av Widing - 15 mars 2012 19:34

God Kväller :)


Nu har jag klippt mig :)  känns fortfarade ovant men skönt endå^^ Med lite hårstyling & lite smink så blir nog de okej :)


 


Funderar på vad man ska hitta på nudå finns ju inget specellt på tv :/  Badat har jag nyss gjort va otroligt skönt" nu vet ni det också.

Men jag får väl fixa någon film ;)  ha de bra :)

Av Widing - 14 mars 2012 21:52

Mötet hos min kurator gick kanon eftersom jag mår mkt bättre just nu" Har inte så mkt att prata om just nu" Så vi bokade in en ny tid  :)

När jag kom hem så drog ja & älskling till hans mamma ( Min svärmor ) Blev mkt prat & mys med vovvarna"! :) Nästa helg åker vi tre till Ikea för att inhandla spjälsäng " Ska bli kanon kul & snart hämtar vi hem barnvagen också. här går de undan :) :)  Snart snart är min lilla ute i min famn på bb<3

Vad jag längtar * <3<3 massa kärlek till mitt lilla barn <3 


Ta & mysa sig ner framför B.B :)

Ha de fint :)


I Love Yoooou <3 Baby Boy <3


 


Av Widing - 12 mars 2012 21:44

Tjennare"

Sitter i soffan & försöker skriva av mig lite men de går dock inte så bra vet inte hur jag ska sitta längre" Magen min växer O växer"  tar i från och till hehe*  Färdig växt är den inte heller :) Ska bli kul & se hur stor jag blir :)


I några dagar har ALLT känns så mycket bättre har haft de riktigt bra och hoppas på att de stannar så. "med lite sol och värme blir de underbart.

Denna vecka ska jag klippa mig och jag vill testa något nytt hittade en snygg frissa men vet inte om jag vågar :S

 Älskar ju mitt långa hår !   Jag funderar o funderar......! Får se hur jag gör."


ne återgå till B.B och sen invänta min älskling <3

Min bebis rör på sig som en tok <3<3


Av Widing - 8 mars 2012 21:15

 Tre Ord ......



                              Jag Älskar Dig.......

Ovido - Quiz & Flashcards