Lycka till sin son

Alla inlägg under maj 2012

Av Widing - 24 maj 2012 22:14

                                            



                               1 Vecka Kvar till beräknat datum"

               

                        Hur sjukt känns inte de här

          Snart sitter jag med min plutt i min famn*

Av Widing - 24 maj 2012 21:48

Dan innan Köpingsyran börjar" dom håller på för fullt ute på stan & bygger upp en massa" De håller jag & ludde koll på hehe blir så när vi bor så nära som vi gör. Och i morron får man gratis musik på balkongen nice* =) Blir att inhandla lite istea och dricka under morron dagen & helgen. Något annat får jag ju inte dricka =/ Visst känns de tråkigt skulle vara sååå fint och gott med en kall öl och en god cider,Men jag håller mig så skönt & inte vakna upp bakis. =)


Denna varma torsdag har jag & min man tillbringad förmiddan hos svärmor som fyllde 60"

 Fick god smörgårdstårta & fika =) Mums* så man är lite sol bränd efter dagen vid deras altan.,

Vet inte hur faligt de är att vara i solen när man är hög gravid ?? Får googla mig fram till det =D

Annars så har inte gjort mycket har varit så varmt med min mage" tur att jag inte går hela sommaren =D De är jag tacksam för att vi pricka in rätt början på juni haha* =) De är inte de lättaste att klä sig nu när de är varmt och gravid" plus att mina fötter & fingrar har svullnat upp. =/ 


 


Annars så mår jag bra & har de kanon*med min älskling & ludde"  bebisen känner man inte så mycket utav längre lite då & då men i morron är det dags för barnmorskan igen. Ska bli kul & se vad hon har att säga & självklart lyssna på min plutt"s hjärtljud. <3


Dags för B.B :) Ha de gött* & en bra köpings yran 2012* =)

 

<3 Älskar Diig Anders min älskade man <3



Av Widing - 16 maj 2012 15:18

Hej Hej*

Som vanligt va de ett tag sen jag va in & blogga"

Här hemma är allt bra" ja förutom att man får passa upp på min lilla ludde som är ny opererad & har såå ont"

De gör så ont i en att se när sitt älskade djur lider så mycket ! =( och inget kan man göra heller. =(   Vi har haft jobbiga dagar & nätter, Men hoppas på att han blir bättre snart" Tycker såååå synd om honom att han lider & har såååå ont."  Längtar så efter en pigg & glad kille igen & massa långa promenader !


Annars så har mina förvärkar börjat komma har ont från & till" pluttens "lilla huvud ligger rätt nu & vattnet kan gå när som helst. Hoppas på att plutten kommer snart <3  Jag & älsklingen har de lyckligt i hop & vi kommer snart bli ännu lyckligare' <3  Vi har fått de sååå himla mycket bättre tillsammans* Men mycket har vi gått igenom också." Men tillsammans har vi klarat av de galant".


De va väl något i min blogg i allafall *


P.S Grattis min far på din födelsedag " =D



Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards