Lycka till sin son

Alla inlägg under september 2012

Av Widing - 26 september 2012 00:14

Du har äntligen fyllt mitt tomrum som jag länge väntat på. Du fyller de med kärlek & lycka varje dag*

Av Widing - 26 september 2012 00:11

Har nyss krypigt ner under täcket & kollar på SF- kanalen" kommer nog inte bli så mycket tittade är dö trött orkar knappt skriva detta inlägg. Hoppas just nu på en hel sovande natt igen" men de får vi se. Inte så jobbigt att kliva upp en gång per natt, att de kom tillbaka för någon månad sen sov min söta son hela nätterna. Men men inte klaga för mkt finns väl dom som har de så mkt jobbigare & får springa hela tiden. Lite om min dag" som inte är så intressant att läsa om förstår inte ens varför man skriver upp vad man gör, jaha låt gå endå :) dagen började med att ja fick sova hela natten till halv 8 på morgonen" riktigt skönt, skönt" sen blev de fix med min son på morgon kvisten. De vanliga för barn föräldrar mat dags, byta blöja, byta kläder m:m Tog dessutom en vända ut på stan med älskling och mitt hjärta. Resten av dagen har de varit lungt & skönt" färgade håret och små städat. Lite filmer har man kollat på när plutten har sovit och så. Ne nu orkar ja bara inte skriva mera. Måste få lite sömn innan plutten vaknar och vill ha mat. Natti Natti* P:S Jag älskar min man och min plutt mest av allt <3

Av Widing - 24 september 2012 22:36

Funderar mkt på nästa tauering som ska vara till min son * Datum är klart men ska ja ha något mera? & vad ? hmmm...Ett enkelt litet hjärta eller ? Tänkte först ta hans fotavtryck men han är så killig underfötterna så de blev så svårt & ta ett av tryck. Får ta & kolla runt lite på nätet. Har ni ideer skriv ? =)!!! 

Annars funkar allt bra här hemma , simon & ludde sover , älskling är på jobbet & jag bara kopplar av innan ja ska lägga mig och försöka få några timmar sömn.


Ta & kolla runt lite* natti natti *

Av Widing - 20 september 2012 21:44

Passar på & sitter här nu när jag har lite egen tid , simon han halv sover & somnar nog snart i sin lilla säng.   I morse drog jag i väg på träning på Actic* sjukt jobbigt efter sådär 2 år sen ja va där sist" Men gud va skönt efteråt, Drar även ditt i morron bitti igen. =) Rart nu är min träning igång igen* Mot en smalare tid ^^ Check"


På eftermiddan somnade jag & simon i soffan" så mysigt & ha han på bröstet "

Massa mys & gos* Efter 2 timmar ringde min mor mig & ville dra med oss ut på stan, Så passade på och gå in på lindex och köpte jacka och lite vinter kläder till min plutt. De börjar ju bli dags & snart använda dessa kläder. Sjukt kallt & rusktigt ute*


Nehe ta & gå ut med ludde & sen sova lite* =)

Snart är de fredagggg & helg* Skönt änkligen^^

  


                                                            


 * Kärleken till ens barn är oerhört underbart. <3

Av Widing - 15 september 2012 19:57

Vilken dag" en sväng till barnakuten med mitt hjärta. Så duktig han va så stolt":) allt va bra med honom lite förkylning bara. Skönt ... Så de inte va något annat fel som typ öronen. För sååå ledsen har mitt hjärta varit idag:( gått omkring förkyld i 3 veckor för hoppas den ger med sig. Va har man annars gjort denna lördag inte mkt en promenad med familjen min. Haft sååå ont i magen ( mitt jävla mag) problem" illamående till max. Så på måndag är de min tur att ringa till familjeläkaren och gnälla lite extra så man får en tid. Men nu är de bara och leva med mina tabletter och mysa sig ner i soffan med älskling<3

Av Widing - 2 september 2012 23:37

Ligger i sängen och försöker och försöker sova, men de går inte något vidare bra. Bara massa tankar och tankar om precis allt. =\ man blir ju bara galen av att ligga såhär med täcket och kuddarna som man bara snurrar in i. Jag vet att jag kommer var skit trött i morgon när ja ska ha hand om Simon. Tur att mamma är ledig i allafall":) :) Ne ta mitt täcke att dra över mig och tvinga mig in i mina drömmar som bara är för bäst.<3

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards